MOUdREJ NAViG�tOR
5.1.2003 - 17:19velk� radosti


Jak na nov� rok, tak po cel� rok. Ano, tak a te�ka jsem se rozepsal. Jen�e z toho budete m�t zcela naprost� hovno, jeliko� mi spadnul bluefish a jaxi se ty m� kydy nesta�ily ulo�it. Ale j� to znova ps�t nebudu, by��e jsem tam napsal moc kr�sn� v�ci. O tom co jsem za�il, co jsem pro�il, koho jsem potkal, jaxou lidi po v�noc�ch v prdeli, unaven�, rozt�kan� a nervozn�, m�lem nemocn�, ne-li rovnou a tak. Zn�te to, ty norm�ln� kydy co ve vedete s p��teli, kdy� n�kde sed�te. Jen�e sou to kydy, kterejm rozum�te, kydy ze �ivota, ze spole�nejch �ivot�, kter� vedeme, kdy� se potk�v�me. A tak. No more comment.
Jo, napsal bych n�co skute�n�, ale tak n�jak asi na to neuzr�l �as, proto�e dvd topinkova� mi kone�n� p�l�, p�eklopil jsem v pr�ci po�tu z isdn na adsl, serou m� notesy a sendmejl, proto�e se to v�echno chov� zkurven� na hovno, jen�e sem sv�m zp�sobem ��astnej �lov�k. Velice. Bust.


6.1.2003 - 17:53m�me sv�tek


Douf�m, �e v�te, �e dneska m�me sv�tek. Tak�e v�echno nejlep��, ka�pa�i.... ;-)


7.1.2003 - 18:37slova


Tedy v�en�, miluju blb� kydy. Jen ty kydy vo hovn�. M� dne�n� lejno bylo velice ��dk�. Jo, trp�m jistou plynatost� a lehk�mi k�e�emi v dutin� b�i�n�. M�m sra�ku. To je celej fakt a u� m� pomalu za��n� sr�t. Tak to byl jeden blbej kec, ale te�ka p�ijde dal��:
D�t roota na server to u� chce d�v�ru. K rootovi toti� m�m intimn� vztah stejn� jako k �en�.

19:24 - �e m� ty blb� my�lenky bav�j. Te�konc n�co �e��m paraleln�, tak�e moje p�lka mozku je rozpolcen�.

21:02 - Kone�n� m�m jistotu, �e se mi st�hly v�echny 4cd s kinoripem t�et�ho d�lu p�na prsten�... tedy, ne �e bych byl nad�enec tohodle d�la, ale dost lid� to ocen�...


9.1.2003 - 13:34sneg


V praze napadlo n�co sn�hu. Deset ��sel, kter� dokazaly zm�nit sv�t. O ano, je to ondatri�da nejv�t��ho kalibru, neb �idi�i sou v prdeli, a jako ka�doro�n� si st�uj� na to, jak nem��ou jezdit, jak sou silni���i zasko�en�, kterak jim tohle �i ono, jaxou d�lnice nesj�zdn�, jaxou v�ude boura�ky a kurva copak si ty kundy nem��ou uv�domit, �e si za v�t�inu probl�m� m��ou sami, kdy� musej do toho sv�ho zp��en�ho auta sednout?????
No, ale to nejn� tak podstatn�. Z hlediska chodce mus�m �e�it nejen motoristy, ale n�br� i sv� vlastn� zdrav�. Tj. d�v�m pozor, abych neuklouz t�eba na schodech do metra, proto�e ta skurven� rozb�edl� b�e�ka klou�e fakt nechutn�. A jako, �e nejen j�, ale i mnoho ostatn�ch jedinc� ob�as tan��. Ale p�esto�e je takov�hle �ivotu nebezpe�n� po�as�, d�chodc�m v�bec nic nebr�n� v tom, aby sv�mi teleskopick�mi holemi, jen� n�kter� maj� gumov� konce chr�n�ny ocelov�mi h�eby, ni�ili chodn�ky.
Ale m� je to jedno. Te�e mi do bot, opravil jsem si zimn� bundu, tak�e sem spokojen� �elov�k.

17:07 - Jsem fakt hust� zkou�enej. Fakt �e jo. To mi to ten ve�er za��n�. ��len�. Jsem zaseklej na probl�mu s windows. Jaxem st�hnul toho pana prstenu, tak to byli isofajly vcd. No vcdgearem jsem z toho isa vztah ten mpeg a normalne ho prehraju. mplayerem. takze to bylo �pln� v pohod�. jen�e pr�ser je, �e po voknama nic, naprosto v�bec nic, nejede to p�ehr�t. a to m�m v�elijak� kodek paky nainstalovan�, a furt nic. tak�e �e��m. tah�m ��kej 25megovej balik v�elijakejch fajl�. jsem zv�davej co z toho bude, abych nebyl nemile p�ekvapen. ale je to hust�. chv�lema sem dost mimo. out of, jestli mi rozum�te, kdy� mozek p�eb�h� z jedn� strany sem fak stra�n� zhulenej na druhou.


11.1.2004 - 23:01po snegu


� ano, zanedb�v�m sv�j ��asnej den��ek, ale tak je to norm�ln� neb ve sv�ch �ivotech v�dy n�co zanedb�v�me. Ale to je fuk. N�co p�ijde n�co odejde. Tak�e konec zbyte�n�ho intelektu�ln�ho bl�bolen�, p�ejd�me� k n�jak�m n�zorn�m uk�zk�m. Sn�h. V posledn�m z�pise jsem se zm�nil o tom, �e v praze napadl sn�h. Kr�sn� kalamita, opravdu kr�sn�, ale dnes, po dvou dnech, je v�e jinak.Koleno se ohl�silo bolest�, stejn� jako zp��zn�n� du�i, a dnes pr�elo, mo�n� i v�era, ale to si nepamatuju, nejsp�� ne. Tak dnes je skoro po sn�hu. Milosrdn� d鹻 nejd��ve pokryl b�lou vrstvu sn�hu �ed�v�m krovem, pop�lku, smogu a jin�ho ve�ker�ho bordelu z ovzdu��, a dnes jsou zde ji� jen drobn� zbytky p�ipom�naj�c� bejvalou sn�hovou nad�lku. Jo, je pravda je, �e s bl���c� se p�lnoc� lehce namrz�, ale to m� vcelku nijak v�bec nesere. Chaaaaa.
Nav�c mi doch�z� jist� laxnost m�stsk�ch slu�eb v odkl�zen� napadan�ho materi�lu. Voni dob�e v�d�j, �e sn�h dlouho nevzydr�� a tak jen makaj na m�stech, kter� sou nejv�c vid�t. Je to prost� sp��en� obdob�, a tak rad�j nechaj p�r dn� notorick� �idi�e vykvasit, proto�e je u� lidsk� blbost v tom, �e by si mohli v�ici uv�domit, �e prost� zimn� �as je zimn� �as a nic se na tom nezmen�? Nav�c �p��mnou soustarst v�em, jen� musej� ukl�zet chodn�ky. J� bych to v�ru d�lat necht�l, neb by to byla pr�ce zmrdan� pro zkou�en�ho.
Hele jo. Mazec. A to v�m co ��k�m. Nav�c sem vid�l te�konc film Bowling for Columbine, a to je fak zasran� vostr� d�le�ko. Fakt �e jo.

23:20 - Jo, nov� Dulce Liquido sou vostr�. Gud industri�l.

23:21 - To ste m� nemoch nikdo upozornit, �e v z�hlav� p��u starej rok?


12.1.2004 - 18:16VJETER


No jo, je masopust. Maso bloud� pustinou a hled� koho by zmasilo. Tohle je p��b�h masa, jen� zasvtilo celej sv� �ivot pozn�n� �ivota masa. Maso se narod�, je splozeno silou, jej�� s�la je nep�edstaviteln�. S�la chromozom�. s�la DNA. Jednoho dne v �ivot� masa do�lo k ud�losti, jen� ovlvnila celej budouc� masnej �ivot. Do�lo ke stvo�en� masa, jedn� jedin� prvn� bu�ky, ze kter� se pozd�ji vyklube velk� hromada �ij�c�ho masa. Trapn� v�c. Sem se zasek a ul�t si na n��em jin�m. Co� jsem zjistil te�ka v 18:45

19:30 - Ch�ije a je hnusn� po�as�. O�ek�v�m ten velkej v�tr co p�edpov�daj meterologov�.

21:45 - Haud jo, lemma carnival. Caro errant wilderness plus he's volo cuius per zmasilo. Tohle lemma fabula vulgus, jen� zasvtilo celej sv� �ivot agnitio �ivota vulgus. Caro ut narod�, lemma splozeno silo, ipsa vires lemma unimaginable. Vires chromosome. vires Podagra. Mono dne intus �ivot� vulgus do�lo expeto res, jen� ovlvnila celej prospective masnej �ivot. Do�lo per creatura vulgus, jedn� thema prime cell, per kter� ut postea vyklube magna stack �ij�c�ho vulgus. Awkwardness thema. Hitherward accido plus malinger si intus n��em alius. Co� jsem expertus te�ka intus 1845:
Ch�ije plus lemma informis tempestas. Suspension velkej ventus dum lego meterologov�.

Ne jo , ko�en kat. Du�ina bloud�c� divo�ina mnoho he's J� nedostatek koho dokonal� zmasilo. Tohle ko�en b�jit �len ur�it� b�n� lid jen� zasvtilo celej sv� �ivot posouzen� �ivota �len ur�it� b�n� lid. Du�ina kdy narod� , ko�en splozeno silo , j� sam� dohnat ko�en nepochopiteln�. Dohnat chromozom. dohnat Dna. Jedno dne v �ivot� �len ur�it� b�n� lid do�lo a� k padnout p��hoda jen� ovlvnila celej budouc� masnej �ivot. Do�lo dokonal� bytost �len ur�it� b�n� lid jedn� p�edm�t ��rka v indexu komnata , dokonal� kter� kdy pak vyklube velk� stoh �ij�c�ho �len ur�it� b�n� lid. Neohrabanost p�edm�t. Sem a� k b�t chycen dole mnoho zlomysln� -li tebe p��t si v n��em druh�. Co� jsem a� k nam�hat te�ka v 1845:
1930: Ch�ije mnoho ko�en formless bou�e. A� k zav�sit velkej v�tr a� a� k dostat meterologov�.

21:44 - Jo, dybyste p�emej�leli co sem t�m jako cht�l ��ct, tak v�zte, �e jsou to jen hr�tky s internetov�m p�eklada�em http://www.tranexp.com:2000/Translate/


13.1.2004 - 00:19gud baj


Sn�h venku je moc sympatiko. Sem zv�dav co bude r�no a� se probud�m.


14.1.2004 - 17:02p�izn�n� je polech�uj�c� okolnost




17:05 - Ano, �estn� se p�izn�v�m, �e jsem tuto ekskluzivn� fotku s ekskluzivn�m p�izn�n�m zcela a kompletn� zfal�oval za vyu�it� poctiv� ukraden� fotografie. �estn� p�izn�n�, �ivota zkoum�n�. �estn� se p�izn�v�m k tomu, �e jsem tak trochu fe��k, tak trochu ten divnej t�pek vod po��ta��, tak trochu hodnej kluk, tak trochu p�kn� hnusn� svin�, ano �estn� se p�izn�v�m, tentokr�t bez mu�en�, �e jsem zcela a �pln� norm�ln� �lov�k, stejn� jako ste vy, jako sem ty a i ty... ty ty ty ...
Ty to bude� platiti, neb j� jsem b�h, j� jsem stvo�itel sv�ho sv�ta, j� jsem jeho p�nem, j� si v n�m m��u d�lat co chci, proto�e je zcela pod moj� kontrolou. Jsem lama� sv� mysli, jsem ta uboh� my�ka, co schov�v� se pod sk��n�, jsem ten, koho ti uboz� nat�vaj� bohem. Ale nejsem ��kej posranej Kristus.
jSem ten kdo jsem, jsem ten kdo� si pokl�d� nej�ko ot�zky na t�ma "kdo jsem?". To tedy v�ru nev�m, neb ani jako b�h si nem��u odpov�d�t. Krom� odpov�di, �e sem holt B�h a �e se s t�m mus�m sm��it. A� chci nebo nechci. J� chci.
Jsem ten k�m si zrovna usmysl�m b�t. Jsem ten, kdo zhulen� le�� na posteli a nut� sv� my�lenky ��st jin� lidi. Proto�e chce a bav� ho to. Je to jen o dobrovolnosti.
Je to jen dobrovoln� co nebo kdo si usmysl�te b�t. Hofgcht.

17:36 - Skr�� s p�tadvaceti asijsk�mi b�enci se poda�ilo v �ter� ve�er odhalit policist�m na hrani�n�m p�echodu Pomez�. Policist� p�itom Asiaty na�li d�ky speci�ln� metod�, kdy p�i pravideln�ch kontrol�ch na kami�nech m��� koncentraci oxidu uhli�it�ho. "U tohoto kami�nu policist� nam��ili hodnoty nad stanoven� normy, a proto po��dali �idi�e o oplachtov�n� n�v�su. N�sledn� uvnit� objevili 25 osob asijsk�ho p�vodu," sd�lila dnes mluv�� Oblastn�ho �editelstv� slu�by cizineck� a pohrani�n� policie Plze� Kl�ra Krej��.
Tak tomu fakt te�ka n�jak nerozumim, jak m��e m�t oxit uhli�it� vliv na nalezen� asiat� v nakl���ku. Bu� teda toho asijati v aut� vydejchaj tolik, �e to ty detektory zaznamenaj a nebo to jen prost� byla n�hoda, proto�e si policajti cht�li jen zaprudit.


15.1.2004 - 23:34posledn� sout


Zejtra brzo r�no jedu k posledn�mu soudu, fakt se tenhle p��pad t�hne jako smrad a j� na n�j u� zapomn�l. Jedu jako sv�dek v r�mci star� v�ci a pr�ser je, �e doty�nej cik�n je obvin�nej z rasismu. tedy, nic proti doty�n� men�in�, zn�m p�r dobrejch t�pk�, ale pravda je �e se boj�m, proto�e m�m jist� pochybnosti a fakt bych nerad, aby se to n�jak posralo..... takov� je holt realita, ta skute�n�, kter� b�v� obvykle jin�, tvrd�� a drsn�j��, ne� ta ve kter� �iji. Setk�n� se sv�tem, se kter�m nechci nic m�t. Se sv�tem �pln� tupejch vypitejch jedinc�, jen� jedin� co znaj je �e�en� probl�m� hrubou silou. A pi�u v�d�j, �e brute force �tok b�v� a� jako posledn� �e�en�. Kurva, kdy� u� se pohybovat za hranic� z�kona, tak aspo� na �rovni. Mozkovej potenci�l se mus� n�jak vyu��t...... chjo, ale vysv�tlete to n�komu, kdo byl p�ed t�in�cti lety zbaven pr�vn� zodpov�dnosti. a tam fakt nejde o barvu k��e, ale n�br� o mozek. to si snad rozum�me. kurva, fakt tuhle ot�zku nechci �e�it, fakt nechci tenhle zp��enej soud �e�it, je to jen komplikace, kter� se projev� �adou drobn�ch pot���, ve form� vst�v�n� o p�l �est�, a� po ten fakt, �e se fakt bojim toho, �e nevim do �eho du.. :(


19.1.2004 - 11:36fajr


w�l hodil fajr. Tak�e sem doma bez Internetu dokud nebude provedena v�m�na. Nav�c sem byk odlifrovanej do Brna, tak�e nap��u n�co ve�er a� budu m�t v�c klidu. Mazec.

19:58 - Tedy v�en� p��tel�, vejkend byl hustej. Nechci se n�jak rozepisovat, kdo co a jak a s k�m, prost� jistej probl�m v komunikaci. Jaxem ��kal, prost� lidi sou posledn� dny v prdeli. Tak�e to dopadlo tak, �e jsem se chytnul v ok��ku, �i jaxe menuje ten hypermarket s elektronikou. Sch�n�l jsem dv� ��rovky �edes�tky. Slovy dv� zkurven� �edes�tky ��rovky. Taxem tam p�i�el, pro�el t�m bludi�t�m a� k odd�len� se ��rovkama. Kde sem p�tral. Vobjevil sem tam akor�t n�jak� balen� po �esti kusech, taxem chv�li v�hal a prost� vytrh z toho balen� dv� �edes�tky. P�ijdu k pokladn�, tam pokladn�, j� polo��m ty dv� blb� ��rovky �edes�tky na pult, vona chv�li kouk� a pak ��k� "To v�m nem��u prodat." J� kouk�m a pt�m se "To si d�l�te prdel?" Vona mi na to �ekla "No ned�l�m." Taxem na n� chv�li blb� vejral a znova �ek "No to si d�l�te srandu, ne? J� pot�ebuju dv� �edes�tky, ne �est kus�." Vona mi zase �ekla "No ned�l�m." Taxem se vyto�il a �ek "No to si d�l�te srandu, zavolejte mi vedouc�." Tak na m� chv�li koukala, a mezit�m p�i�la zase n�jak� �ensk� a jako co se tady d�je. Tak ��k�m, �e pot�ebuju dv� ��rovky �edes�tky, a vona mi ta kr�va �ekla, �e jako nem��e, proto�e to maj zak�zan�. Taxem jen chv�li koukal a �ek jim "No tak to je teda fakt hust�, fakt hust�." A vyto�enej vode�el. Prost� zkundament�ln� �op.


20.1.2004 - 21:39�e�


Tedy skute�n� nev�m com napsat o tej �edivej ��ednickej mase, nev�m co napsat o poddimenzovan�ch po��ta��ch, �i extr�mn� p�edimenzovan�ch, co napsat o tom jak se plejtv� st�tn�ma pen�zma na m�stech, kde je to zbyte�n� a obr�cen�. No kdybych se o tom rozepsal a hovo�il o v�em jako o kret�nech, svin�ch a ��rac�ch, kam bych se za�adil? Mezi tu masu voby�ejnejch, pr�m�rnejch lid�, jen�e nefetuj�, pracuj�, vychov�vaj� sv� rodiny a v�bec do ni�eho se nemontuj�. Jo, takovejch slu�nejch lid� se vid�l mraky a fakt nev�m jestli to hrajou a nebo ne. Mo�n� tomu sami v��ej. Ale to je mi fuk, a� si ka�dej v��� �emu chce, neb ka�d� z n�s je hacker sv�ho vlastn�ho �ivota a nic mu nebr�n� hacknout si ho jak chce. Cha. To byl kousek nezhulen� poezie, neb nastalo mi obdob�, kdy nebudu dva dny hulit, samoz�ejm� z nedostatku, ba p��mo stoprocentn� absence, jak�koliv marihuany. Ale na to sere pes.
Jo, i j� se kr�sn� vysral. Epesn� maxim�ln� maximalisticky. Ja so, chutn� gud. Ale jestli n�koho napadlo, �e hovno, tak to nevim, p��to sem ho nezkou�el. Ch�������


21.1.2004 - 13:13syre�ky


Jo, pozdrav z olom�ce v�em nev�rn�m �ten���m. :-) �e� brna jseme vymenili za �e� Olm�ca. I kdy� je fakt, �e m�stn� kontakt je mnohem inteligentn�j�� ne� ten durak v brn�.

23:01 - Kunda, hovno, sprcha, d鹻 a sn�ch. Usnul sem zas na san�ch. San� k���� - au to bol�, a ut�k� do pol�. A j� za n� ut�k�m, a sem ��dnej ver� u� ned�m, proto�e m� fakt nic chyt�ej��ho nenapadlo. Ste sklaman�?
Proto�e fakt vo pr�ci se mi ps�t nechce, jen�e probl�m je, �e pak u� vo ni�em jin�m ps�t nem��u neb se prost� nic jin�ho ned�je. Je to jasn�? Leda maxim�ln� vo tom, �e m�m n�jak� sv�tl� hovno. Prost� nic, ��dn� kult�ra.

23:17 - T�ikr�t sem vopravoval tenhle posledn� zp��enej z�znam. Chjo.


22.1.2004 - 12:37kaos


Jo, jsem lehce unavenej. V�era sme chr�pali v n�jak� vesnici zvan� kocourovec �i tak n�jak. Celkem p�r bar�ku a vokolo �iroko daleko nic. A� na sn�ch.
Tak to bylo tak bokem, dyby n�koho zajmalo kde sem spal. Jin��e jedin� vesel� historka dne�n�ho dne je, �e mi volali t�pci z Ostravy, ze se nem��ou p�ihl�sit v��i na�im server�m. Co� jsem okam�it� vov��oval, neb mi bylo �e�eno, �e se nem��e p�ihl�sit v�bec nikdo. Po n�kolika urgentn�ch telefon�tech a posl�n�m typa do serverovny, aby se podival pro� nemam echo vod pinga, jsem se dozv�d�l - co� jsem mimochodem tu�il -, �e do�lo k z�va�n� poru�e na elektronick�m switchi, jen� se d� p�elo�it tak, �e n�jakej debil vyt�ch malej vosmi portovej hub ze z�suvky.


26.1.2004 - 10:38tedy


Tedy v�en� �mejdi. Mus�m ��ct, �e na tento u�asn� den��ek fakt n�jak za��n�m sr�t. Jo, je to tak. �est dn� pauza je u� docela moc.
Napad v�era v praze sn�h. Silni���i op�t nezaeragovali, tak�e silnice byli cela skoro nepr�jezdn� a b�hem cel�ho dne jste mohli vid�t pomalu jedouci vozy, jedouc� pomalu a tak.
Prdel je, �e i kdy� nevim jak velik�, �e sem je�t� lehce zhulenej. Po v�erej�ku. Byl jsem se pod�vat na L�taj�c�m koberci a byl jsem z�ke�n� zhulen. O ano, v�bec jsem se j� ubo��k nebr�nil.
Co m� dneska nasralo, �e jsem je�t� nebyl sr�t a �e m� vobl�ben� lah�dky maj celej tejden zav�eno, co� m� p�kn� vytrestalo, jeliko� sem l�tal po potravin�ch, kde by brali tikety, ne� sem narazal na j�lijuse majnla. Kde jsem okrad n�jak�ho chlapa, proto�e sem m�l vozejk, na kterej von �ekal a n�jaxem mu �ek, �e v n�m m�m p�tku, tak mi dal p�tku a a� pozd�jc sem si uv�domil, �e sem tam d�l b�ro. Jo, vid�lal jsem b�ro na n�jak�m pracuj�c�m.

23:03 - JO! Kone�n� sem doma o�ivil dr�ty. P�ipojen� z postele k netu mi zatracen� chyb�lo. Po sedmi hodin�ch z�pasu s po��ta�em, se probl�my typu "p�i p�enosu se posrala flop�rna, tak�e nem��u nabootovat a ten sp��enej po��ta� neb�tuje z c�d�romky". Jo. Je�t� mus�m tro�ku vyladit syst�m a nainstalovat tam p�r d�le�itejch v�c� jako smtp server a su oupln� spokojenej. Jin��e, sem se b�hem t� pr�ce asi trochu zhulil, v �em� �sp�n� pokra�uju. Jo, fakt divn� obdob�. Nev�m, jestli ste si toho v�imli taky, ale je skute�n� neskute�n� sp��en� obdob�. Lidi sou n�jak� divn�, jakobz je ta zima, to po�as� a n�ladzy, sr�eli na kolena, tak�e se chovaj velice zmaten�. Jo, zmaten�. Dneska sem asi 20minut hledal jednu �enskou, o kter� v�ichni v�d�li, �e je to nov� zam�stnankyn�, ale nikdo nev�d�l, kde sed�. Jo, je to dobr� paranoia. Paranoja paranoja, nasedla si na chuja. Chujo je z toho cel� v �iti, a tak jo prost�. Helejte j� se na to fakt te�ka vyseru, proto�e za��n�m m�t blb� kecy. Mo�n�, �e je chcete ��sti, ale je nem�m chuti ps�ti, neb i na m� se podepsalo to divn� po�as�, nav�c v ned�li v praze nasn�ilo a silni���i samoz�ejmn� zaspali. Tedy m� osobn� to bylo �pln� ukraden�, ale bavil jsem se �idi�ema. Jak jezdili vopatrn�, aby neuklouzli. Vprvn� vozidlo technick�ch slu�eb jsem spat�il asi v 16hod. Jen�e tou dobou sem se ��til instalovat server. Jo, m�m n�jak� obdob�. Instaluju a instaluju a instaluju, jakoby se chystaslo k t�et� sv�tov� v�lce. Ch�������......


27.1.2004 - 19:44bl�zinec


ale ten m�j. lehce nest�h�m. serou se mi tady po��ta�e, nav�c sem dneska fin�lne zru�il doma koax, tak�e heppy. sral m�. akor�t je�t� musim sehnat (rozum�j "ide�ln� ho vz�t n�kde, kde dlouho le�� a nikdo si ho nev��m�") stofkovej hub.
ale jo, zprudili m� ma�iny dneska jo. d�li se fakt nechutn� zl� v�ci, maxim�ln� ducha�ina, i kdy� to m�lo v�echno fungovat, nefungovalo. Nakonec sem vym�nil s��ovku, je�t�, �e se mi jich tu naschrom�dilo v�c. bylo z �eho vyb�rat, ale je to mazec.
P�izn�m se k tomu, �e sem m�l lehce depres�vn� n�ladu, p�ed t�m ne� jsem si dal sprchu a te�ka brk. Jo, sem zhulenej. Prdel je, �e p�es v�echno �t�st� a takzvan� jistoty, m�te stoprocentn� jist� hulen�, jin� drogy a jim podobn� z�vislosti, neb ty p�in�ej� jistou jistotu jistoty. Jo, fajrwol zat�m zd� se dr��. m�m u� p�edp�ipraven� mrtg a chci si d�lat statistiky. prost� m� zajma, jak ta na�e ma�ina �ije, a hlavn� bude ��t. je to defakto nov� �len dom�cnosti, jen� zaujmul m�sto, kde v obvykl�ch dom�cnostech bejv� okno do sv�ta - televize.


29.1.2004 - 12:12zanedb�v�n�


V�en� �mejdi. Bylo mi nen�padn� nazna�eno, �e posledn� z�pisy jsou tak��kaj�c nudn�. No, jo, no. Je to tak, i j� to tak cejt�m, ale co s t�m nad�l�m. Takovej je �ivot. Kdy� se to tak vezme, nem�m slov, jak �ekl jeden kamar�d. Asi m� trochu pravdu a j� nev�d�l co mu na to ��ct. Potkal jsem �enu, tak�e sem te�ka hozenej n�kam lehce jinak. Ano, ale jsem p�evelice ��astn�. Holt �ivot.
Dneska sem kone�n� za�al zase st�hat. Nakupen� probl�my, jsou pomalu ale jist� odbour�v�ny, a j� se mohl v�era kone�n� v klidu zhulit. A n�co vtipn�ho na z�v�r? Sem jel v�era z �eskomoravsk�, metrem jako, kolem des�t� a jeli sam� p�nov� Kolben. Mo�n�, �e by se mezi nima na�el i n�jakej Janek Dan�k. Ale moc vtipn� to nejni, co?


30.1.2004 - 14:26Kikinka


Jo, v posledn� dob� tro�ku p�emej�l�m nad lidma. Co jsou, kdo jsou, jak moc je ka�dej z n�s egoistickej a sobeckej. Asi zcela �pln� norm�ln� v r�mci lidsk� p�irozenosti. Na z�klad� debaty se v tuto chv�li opov��m ��ct, �e za to jac� jsme m��e nejsp�� (krom� n�s osobn� - resp. sebe samotn�ho) taky sp��en� spole�nost, jen� je zam��ena na pofidern� �sp�chy, vynik�n�, reklamu a pen�ze a podobn� balast, vo kter�m se mi nechce ps�t, proto�e si myslim, �e pr�m�rn� inteligentn�mu �lov�ku je jasn�, co t�m m�n�m. Zajmav� ot�zka je, co chci bejt, co jsem, jestli n�hodou psan� nen� tro�ku ten �ivot, kterej bych cht�l ��t, ale nem��u. Nejen j�, ale i spousta lid� okolo m�, m� �ivot a sv� chov�n� ve spole�nosti n�jak spracovan�, ale p�iznejme si, op�t, �e teorie a prakse je zcela �pln� jin� a na sob� zcela �pln� nez�visl�. Tak�e holt m��u m�t vymy�len�, ja bych se cht�l v t�hle �i t�mhlety situaci zachovat, ale v re�lu je to v�echno �pln� jinak. Ale co, je to tak a nic se na tom nezm�n�.
To� to byla takov� pseudofilozofick� �vaha, nejsem ��dnej Rej�ek �i jinej intelektu�l s pap�rem, tak�e je zbyte�n� to �e�it. V�era mi to uk�zal �ivot. Respektive Kikinka. Kikinka je 13 let (mo�n� v�c) star� trpasli�� dlouhosrst� jezev�ice, slep�, hluch�, nemohouc� s dobr�m �uchem. Tak tenhle Kikou�ek se v�era rozhodl, b�hem ven�en�, �e se prost� pude proj�t. Jestli chytla stopu neco to necim, ale faktem je, �e b�hem n�kolika m�lo minut zcela a �pln� zmizela z dohledu, ��m� se pod�lela na vzniku ohromn� paniky, jeliko� byla p�j�en� jen na vyven�en�, holt pani�ka �la n�kam za kamar�dkou. Tak�e po prohl�dce v�ech aut, okol� a podobn�, vy�lo najevo - na z�klad� komunikace s jin�mi pejska�i - �e mil� Kikinka byla spat�ena tu, pak t�mhle a nakonec na k�i�ovatce, kde se odbo�uje z magistr�ly sm�rem na Nusle, jaxi to tam �tr�duje uprost�ed silnice, na�e� posl�ze zastavilo �erven� auto a Kikinka byla une�ena n�jak�m - �dajn� star�m - mu�em, takt� v �erven�m.
Tak tohle bylo pod�n� cesty hrdinn� Kikinky v pod�n� sv�dk�. Jen�e zn�te to , sv�dci sou jen lidi. Uk�u na n�zorn�m p��klad�: Byl jsem nakupovat v Delvit� a �ek�m na kase. Tam borec, o�ividn� extr�mn� spokojenej a tud��to komunikativn�. A prej jako, dobrej a jaxe jako m�m, taxem mu �ek, �e dob�e. No a von v tom cht�l pokra�ovat. A prej �e sem vo v�noc�ch vypadal n�jak p�epadle. ��m� m� tenhle psycholog amat�r dostal, proto�e kurva jak von m��e v�d�t jaxem se o v�noc�ch m�l, kdy� tyhle v�noce byly sice hektick�, ale nejlep�� m�ho �ivota. Dozat�m. Tak�e pak v��te lidem.
Po t�to vsuvce se teda vr�t�m k neboh� Kikince. Jak jej� dobrodru�stv� pokra�ovalo? Vzdali sme hled�n� a �lo se volat majitelce a do �tulku, jestli ji tam n�hodou n�kdo nep�ivez. Tedy �eknu to tak, �e situace byla velice napjat�, proto�e kombinace ciz� pes a je�t� jeho ztr�ta je velice nep��jemn� z�le�itost. Tak�e po t�, co se vy��dily telefon�ty, sme op�t vyrazili na m�sto ztr�ty a v tam sme narazili na sle�nu v �erven�m jak vylepuje cedulky, �e se na�el starej ps�k a a� se vol� na tohle ��slo. No Kikinka byla zachr�n�na, n�jak� dobr� du�e se vracely z n�kupu autem, �erven�m, a vid�li zoufal�ho Kikou�ka jaxe mot� po silnici, tak ho vzali k sob�.
No star� si holt ud�lala velikej vejlet, n�kde p�i�la k �razu, jestli ji n�kdo nakop, nebo spadla, kdy� se pl�cala po schodech, nevim, to se dozv�m dneska, jak jako dopadla n�v�t�va doktora.


MOUdREJ NAViG�tOR
[CNW:Counter]